Wednesday 13 July 2011

De Electronica Supermarkt sinds 1975 met 36.000 artikelen!

tandylogo2.jpg
De Grootste Electronica Supermarkt met 36.000 artikelen
tandy_pic.jpg Mijn beste klant welkom bij Tandy Belgium , de Electronica Supermarkt sinds 1975 met 36.000 artikelen in hifi , computer enz...

Na 36 jaar winkelervaring en persoonlijke inzet en UW vertrouwen laat ik me zelfs niet ontmoedigen door de derde gewapende overval maar kies samen met u voor conceptwijziging en modernisering!

Een veilige webshop met mijn persoonlijke service en technische ondersteuning waarbij ik steeds zal te bereiken zijn via mail!

Vivienne Baert
Zaakvoerder
gratis-verzending.jpg
Audio/Video
Diverse
Sound & Light
Batterijen & Energie
Foto & Camcorder
Kabels & connectoren
Beveiliging
Gamingaccessoires
Radio & T V ontvangst
Computer/Multi media
Huishoudelijke apparaten
Service & gereedschap
Bezoek nu de Tandy webshop
Bezoek onze site Bekijk onze gamma Meer over ons Contact
exclusive.jpg
tandybanner.jpg

Problemen met deze mail? Bekijk deze mail online

No comments:

Post a Comment