Monday 15 August 2011

Actie Wegens Success Verlengd!

tandylogo2.jpg
De Grootste Electronica Supermarkt met 36.000 artikelen
bon-tandy.jpg

gratis-verzending.jpg
Audio/Video
Diverse
Sound & Light
Batterijen & Energie
Foto & Camcorder
Kabels & connectoren
Beveiliging
Gamingaccessoires
Radio & T V ontvangst
Computer/Multi media
Huishoudelijke apparaten
Service & gereedschap
Bezoek nu de Tandy webshop
tandy_pic.jpg Mijn beste klant welkom bij Tandy Belgium , de Electronica Supermarkt sinds 1975 met 36.000 artikelen in hifi , computer enz...

Na 36 jaar winkelervaring en persoonlijke inzet en UW vertrouwen laat ik me zelfs niet ontmoedigen door de derde gewapende overval maar kies samen met u voor conceptwijziging en modernisering!

Een veilige webshop met mijn persoonlijke service en technische ondersteuning waarbij ik steeds zal te bereiken zijn via mail!

Vivienne Baert
Zaakvoerder
Bezoek onze site Bekijk onze gamma Meer over ons Contact
exclusive.jpg
tandybanner.jpg

Problemen met deze mail? Bekijk deze mail online

No comments:

Post a Comment